Klik2 ler

Wednesday 27 July 2011

Assalamualaikum..

Sedar x sedar kite dah nak berjumpa balik dgn bulan yg penuh 

makna dan nikmat...iaitu bulan Ramadhan Al-Mubarak...tinggal 

lg 4 hari utk kite berjumpa dgn bulan yg mengandungi seribu nikmat

 itu...aku harap..tahun ni aku dpt jalani ramadan ini dgn baik..

jauhilah diriku daripada perbuatan2 keji..jauhlah aku dari godaan 

syaitan dan iblis di bulan puasa nanti..aku harap aku dpt malam

 lailatul qadar..iaitu malam seribu bulan...aku pohon padaMU 

Ya Allah...Amin...perghhh..excited betol la nak puasa..xsabar2..

harap2 aku masih ada peluang utk berpuasa pada tahun ni 

Ya Allah....kt member2..jgn ponteng puasa ye...hehe...

pergi beli kasut brand clark
kt butik clark dlm pasaraya
jgn nak ponteng puasa plak
kan xpasal2 xleh raya..

^-^

No comments:

Post a Comment